Salı, Şubat 28, 2006




ŞAHANE FİKİR (Suya Reklam Almak?)

Herhalde “su” olabilecek en emtialaşmış üründür. Fiyat dışında hiç bir rekabet unsuru olmayan, markalaşmanın ve fark hissettirmenin en güç olduğu ürünlerden birisi...

Peki ya sattığınız su şişelerinin üzerine reklam alarak ve de hem cooleri, hem de suyu bedavaya, evet yanlış okumadınız, bedavaya vererek para kazanmaya ne dersiniz?

ABD’li AquaCell firmasının şahane fikri su coolerlarını mağazalarda birer billboard’a dönüştürmek olmuş.

Sistemin işleyişi çok basit aslında.

Diyelim ki bir mağaza sahibisiniz. AquaCell su coolerını bedava kullanımınıza veriyor. Tek koşulu dispanserin üzerine reklam almasına izin vermeniz. Böylece hem size mağazada müşterilerinize bedavaya soğuk su vermiş oluyorsunuz, hem AquaCell müşterilerinizin en memnun olduğu anlarda onları reklamları ile buluşturuyor.

“Su cooler bilboardları”ndaki reklamların, ürün satışlarına etkisi de bir hayli yüksek olmuş bu arada. Şirket yetkilileri “Dove” markalı ürünlerde yapılan testelerde %32’ye yakın satış artışı gözlemlemişler.

Şu anda ABD’de 1300 su dispenseri billboard bulunuyor. Rakamların önümüzdeki yıllarda hızla artması bekleniyor.

Hiç yorum yok: